Tartalom&SEO

Ismerd meg Tartalom&SEO szolgáltatásunkat!

Annyi cég van, miért titeket bízzalak meg?

Közel 10 éves tapasztalatunk van a tartalommarketingben, számos kampány sikeréhez járultunk már hozzá vizuális és szöveges tartalmainkkal. A teljesség igénye nélkül: 

  • írtunk PR cikkeket pl. a Hegyvidék újságba,
  • készítettünk hirdetést pl. a Marie Claire magazinba, 
  • készítettünk Magyar Termék Nagydíjas termékekről kampánysorozatot
  • több száz termékleírást raktunk már össze, kulcsszavakkal ellátva,
  • gyakran a címketerveket is mi készítettük, 
  • milliárdos bevételű webshopoknak készítettünk landing oldalakat
  • menedzseltünk neves Facebook és Instagram fiókokat, 
  • vezettünk üzleti blogokat
  • készítettünk videó riportokat, vizuális tartalomként (köztük pl. Laky Zsuzsival)
  • szövegeztünk Adwords hirdetéseket 
  • és írtunk már hagyományos postai úton kiküldött reklámcélú leveleket, magas megtérüléssel
  • … 

Cégvezetőként nyilván Te is borzasztó szkeptikus vagy és keresed a megerősítést, miért éri meg velünk dolgozni. Túl sok a kókler, túl nagy a zaj, túl sokat kérnek és silány munkát végeznek.

Nekünk nemcsak addig vagy fontos, amíg alá nem írod a szerződést (ami egyébként részletesebb és átláthatóbb az átlagosnál). Szeretjük a hosszú távú partneri kapcsolatokat, mert nekünk is jobban megéri, mint folyton új ügyfelek után kutatni. Ezért biztos lehetsz benne, hogy megdolgozunk a pénzedért, írásról írásra.

Célfókusszal dolgozunk, folyamatosan hozzuk az új ötleteket és gyors reakcióidővel válaszolunk a kérésekre. 

Milyen tartalmakkal segítünk kiemelkedő eredményket elérni?

U

Optimalizált webszövegeket

készítünk, amelyek hozzájárulnak, hogy a Google keresőjében jobb helyezést érjen el az oldalad..

Blogodat kialakítjuk

és feltöltjük releváns tartalmakkal, amelyeket szívesen olvasnak a látogatók, mert élettel teliek és vizuálisan is meggyőzőek, illeszkedve az arculatodhoz.d..

l

Termékszövegek írásában

partnereid vagyunk, kulcsszavakkal tűzdelt, mozgalmas termékszövegeket készítünk, legyen szó egy új termék bevezetéséről vagy egy meglévő szöveg módosításáról.

Landing oldalak szövegezését

belátható határidőn belül vállaljuk, rugalmasan összedolgozva a csapatod többi tagjával.

Közösségi média posztjaidat

előre megtervezzük, egyeztetve veled, megtöltjük élettel az oldalad, neked pedig nem kell többé azon aggódnod, mit és mikor posztolj, miért nem olvassák vagy kedvelik a tartalmaidat.

Hagyományos szövegírás

sem ment még ki a divatból. A szórólap, plakát szövegezése, az újságban megjelenő hirdetések, PR cikkek elkészítése a szolgáltatás része.

E-mail kampányaidat

megtervezzük, megírjuk és egyedi grafikai anyagot biztosítunk hozzá. A kiküldés és riportolás folyamatát is menedzseljük.

v

Reklámszövegeket

készítünk PPC kampányaidhoz, hogy neked csupán a technikai beállításokkal kelljen törődnöd. Ha segítséget kérnél PPC hirdetéseid kezelésében, ránk abban is számíthatsz, felkészültek vagyunk ezen a területen.

Meglévő szöveges tartalmaidat

felfrissítjük és új életet viszünk a lusta írásokba.

Mi a célja a tartalommarketingnek és hogyan profitálhatsz belőle?

A végső kérdés mindig az, hogy mennyibe fog kerülni és meg fog-e térülni. Ha igen, mikor és érdekelne az egzakt oldala is, hogy X karakterből X profit lesz. Szerencsére a tartalommarketingben is mérhetőek az eredmények, bár nem a klasszikus ennyi szóból ennyi haszon jut alapon. Nem kell tehát tartanod attól, hogy felesleges pénzkidobás egy profi tartalomkésztítőt felfogadnod, mert az eredmények magukért beszélnek.

Talán amikor ezt olvasod, már arról sem kell győzködnünk, hogy mekkora különbség van “rizsa szöveg” és marketing szöveg között.

Mostanra már biztosan tudod, hogy egy ütős tartalom képes a látogatóból vevőt generálni, a kétkedőket lojális vásárlókká formálni, a bizalmat minden fizetett hirdetésnél erősebben kiépíteni és megtartani. Pont ez az, ami minden tartalommarketing tevékenységnek az alapja: az élmény.

A kérdés tehát az, hogy milyen reakciót váltasz ki a tartalmaiddal?

Unalmat, közömbösséget, felháborodást, közvetlenséget, kedvességet, együttérzést, kétkedést, csodálkozást, sürgetettséget, antipátiát?

A mai fogyasztók érzelmi alapon döntenek. Ki mondhatja még ezek után, hogy nem a  kiváltott érzéseken áll vagy bukik, hogy lesz-e vásárlás az oldaladon vagy sem?

Minden tartalomnak más és más célja van, azonban egy közös van bennük, valamilyen reakciót kiváltanak. Hogy milyet, az rajtad múlik, vagy ha megbízol minket, akkor rajtunk.

Ha szeretnéd, hogy mi irányítsuk ezeket a reakciókat, kérj ajánlatot!

Relevant blog 

5 tartalommarketing tipp, ami felpörgeti a vállalkozásod 2020-ban!

2020 a tartalommarketing éve lesz, ismét. A versenytársakat megszégyenítő előnyhöz juthatunk, ha helyesen válogatjuk meg az eszközeinket. 

Mitől jó a tartalom, ha te vagy a felhasználó?

Vonatkoztassunk most el a szakmai oldaltól és közelítsük meg rendhagyó módon, felhasználói szemmel ezt a kérdést: mit ad egy jó tartalom?

Cégednek a márkaépítés: most akkor kell vagy sem?

Vajon érdemes a KKV szektorban márkaépítésről beszélni? Vagy a brandépítés olyan luxus, amit nem mindenki engedhet meg magának?

Ismerd meg Grafika & Web szolgáltatásunkat!

A grafikák és weboldalak készítésének legnehezebb pontja – minden megrendelő vállalkozás esetében – a rossz kommunikáció.